Announcements

Διατροφή και οστεοπόρωση

 

Η χαμηλή οστική πυκνότητα και η εμφάνιση οστεοπόρωσης οφείλεται σε κληρονομικούς, διατροφικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες (κυρίως φυσική  δραστηριότητα). 

Μέσω της διατροφής ο ενήλικας θα πρέπει να προσλαμβάνει τρεις με τέσσερις μερίδες γαλακτοκομικών ημερησίως. Η κάθε μερίδα αντιστοιχεί σε ένα ποτήρι γάλα ή ένα κεσεδάκι γιαούρτι ή 30 γραμμάρια τυρί, με τα κίτρινα τυριά κατά κανόνα να έχουν τη μεγαλύτερη συγκέντρωση ασβεστίου ανά μερίδα, συγκριτικά με τα λευκά τυριά. 

Σε περίπτωση που το άτομο έχει χοληστερόλη ή κάποια άλλη πάθηση που απαιτεί μειωμένη πρόσληψη διαιτητικών λιπαρών, τότε η επιλογή των γαλακτοκομικών θα πρέπει να είναι χαμηλή σε λιπαρά, όπως γάλα ή γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, ανθότυρο, κατίκι. 

Συνεπώς, η αντιμετώπιση και η πρόληψη της οστεοπόρωσης επιτυγχάνεται μέσω σωστής διατροφής και άσκησης.

Posted on 22/09/2020 | Λεφτά στα σκουπίδιαPosted on 23/03/2020 | Πρακτικές συμβουλές για ψώνια και διατροφήPosted on 10/10/2019 | ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗPosted on 29/03/2018 | ΠΑΣΧΑΛΙΝΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣPosted on 17/01/2017 | ΠΕΙΝΑ ΠΟΛΛΩΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΝ...Posted on 23/12/2016 | Εορταστικοί Διατροφικοί ΚανόνεςPosted on 06/03/2016 | Εντυπώσεις από τη δίαιταPosted on 02/02/2016 | Γλυκαιμική ισορροπία στον οργανισμό, και δεν πεινώ συνέχεια! Posted on 27/12/2015 | ΣΩΣΕ ΕΣΤΩ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ! Posted on 09/11/2015 | Συστάσεις ΕγκύουPosted on 25/08/2015 | Για πνευματικούς και μηPosted on 15/08/2015 | Διατροφή και οστεοπόρωσηPosted on 14/03/2015 | Διατροφικές Συμβουλές ΑντιγήρανσηςPosted on 25/01/2015 | Οδηγίες για άτομα με γαστροοισοφαγική παλινδρόμησηPosted on 02/01/2015 | Άλλη μια επιτυχία της «Τέλειας Διατροφής»Posted on 27/11/2014 | Φόρτιση με ΥδατάνθρακεςPosted on 27/11/2014 | Carbohydrate LoadingPosted on 17/10/2014 | Διατροφικές Συμβουλές Για Ηλικία 7-12 ΕτώνPosted on 01/10/2014 | Πρωτεϊνική ΠρόσληψηPosted on 18/09/2014 | Φθινόπωρο: Η πιο καλή εποχή ν' αρχίσεις διατροφή!Posted on 19/08/2014 | π. Ανδρέας Κονάνος, σύμβουλος διατροφήςPosted on 28/07/2014 | Καλοκαίρι δροσερό, με διακριτική δίαιτα!...Posted on 02/07/2014 | Τρως όποτε να ‘ναι!Posted on 14/06/2014 | Η εξέλιξη της γυμναστικής ανά τους αιώνεςPosted on 09/06/2014 | O δε καρπός του Πνεύματος εστίν…εγκράτεια!Posted on 28/05/2014 | Πρόσληψη υγρώνPosted on 23/05/2014 | Γυμναστική και πνεύμαPosted on 14/05/2014 | Διατροφή και εσωτερική ζωήPosted on 07/05/2014 | Πότε τρως;
Press Esc to close