Announcements

Πρακτικές συμβουλές για ψώνια και διατροφή

Αυτές τις δύσκολες μέρες που όλοι περνάμε, το σίγουρο είναι ότι δεν θα πεθάνεις από την πείνα. Γι’ αυτό προσπάθησε να ηρεμείς, και συγκρατήσου. Σίγουρα σε έκτακτες καταστάσεις  νιώθεις έντονη ανασφάλεια κι αβεβαιότητα, και σού βγαίνει και το αίσθημα της αυτοσυντήρησης. Θα προσπαθήσω να σε βοηθήσω με κάποιες πρακτικές συμβουλές σχετικά με τα ψώνια σου, ώστε να τα οργανώνεις σωστά αυτό τον καιρό.

Φτιάξε μια λίστα πριν πας να ψωνίσεις. Κάνε ένα πλάνο δεκατεσσάρων ημερών, χωρίς υπερβολές όμως. Με καθαρό μυαλό.

Ίσως ξέρεις ότι ένα πακέτο φακές και ένα πακέτο μακαρόνια, σου δίνουν τουλάχιστον 6-7 μερίδες το καθένα (Το ξέρω ότι μπορούμε να φάμε όλο το πακέτο με τα μακαρόνια, μα δεν θέλεις να παχύνεις).

Αν νηστεύεις πάρε ένα κιλό θαλασσινά, αν όχι, μπορείς ψάρι ή κοτόπουλο. Σίγουρα βγάζουν 4-5 μερίδες. Αν είστε πολλά άτομα στο σπίτι, υπολόγισε ανάλογα.

Επίλεξε λαχανικά που συντηρούνται περισσότερο, όπως το λάχανο. Καλή λύση είναι και τα φρεσκοκατεψυγμένα λαχανικά, δεν υστερούν σε θρεπτικά συστατικά.

Σίγουρα πάρε φρούτα, αλλά μην το παρακάνεις και τελικά χαλάσουν. Καλή λύση είναι και τα αποξηραμένα φρούτα. Να θυμάσαι ότι περίπου 3 απ’ αυτά, αντιστοιχούν σε ένα φρούτο. Μην ξεχάσεις και τους ξηρούς καρπούς που μπορείς να φας εναλλάξ  με τα φρούτα.

Για τα μικρά σου ψώνια,  μπορείς να κάνεις κάποιες βολικές αλλαγές. Για παράδειγμα, μπορείς να αντικαταστήσεις το γάλα: αντί γι’ αυτό, μπορείς να τρως φρυγανιές, ταχίνι και μέλι. Αντί για ψωμί, μπορείς να χρησιμοποιείς φρυγανιές, που έχουν πιο μακρινή ημερομηνία λήξης. Προτίμησε κάποιο κοντινό σου μαγαζί, ακόμα κι αν είναι μικρό, μιας και δεν θα έχει πολύ κόσμο και συνωστισμό, σε σχέση με τα μεγάλα.

Περιόρισε όσο γίνεται το delivery, σίγουρα δεν έχεις στόχο να αυξήσεις τη χοληστερόλη και το βάρος σου.

Κάνε ήπια άσκηση, μπορείς και μέσα στο σπίτι! Στο διαδίκτυο θα βρεις πολλές ασκήσεις για όλες τις ηλικίες.

Ένας δυνατός και υγιής οργανισμός, θωρακισμένος σωστά, σίγουρα αντιμετωπίζει καλύτερα κάθε εμπόδιο.

Με όλα αυτά που σου λέω θα μπορέσεις – εκτός των άλλων- να  περιορίσεις τις μετακινήσεις σου. Και αν έχεις και κάποιον ηλικιωμένο – στο σπίτι ή στη γειτονιά-  πήγαινε εσύ και ψώνισε και άφησέ του τα στην πόρτα.

Πολλές φορές λόγω σύγχυσης και γενικού πανικού,  τα πιο απλά μάς δυσκολεύουν περισσότερο.

Ευχόμαστε όλα να πάνε καλά με τη ζωή σου, την υγεία σου και την καλή ψυχολογία σου.

Posted on 22/09/2020 | Λεφτά στα σκουπίδιαPosted on 23/03/2020 | Πρακτικές συμβουλές για ψώνια και διατροφήPosted on 10/10/2019 | ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗPosted on 29/03/2018 | ΠΑΣΧΑΛΙΝΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣPosted on 17/01/2017 | ΠΕΙΝΑ ΠΟΛΛΩΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΝ...Posted on 23/12/2016 | Εορταστικοί Διατροφικοί ΚανόνεςPosted on 06/03/2016 | Εντυπώσεις από τη δίαιταPosted on 02/02/2016 | Γλυκαιμική ισορροπία στον οργανισμό, και δεν πεινώ συνέχεια! Posted on 27/12/2015 | ΣΩΣΕ ΕΣΤΩ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ! Posted on 09/11/2015 | Συστάσεις ΕγκύουPosted on 25/08/2015 | Για πνευματικούς και μηPosted on 15/08/2015 | Διατροφή και οστεοπόρωσηPosted on 14/03/2015 | Διατροφικές Συμβουλές ΑντιγήρανσηςPosted on 25/01/2015 | Οδηγίες για άτομα με γαστροοισοφαγική παλινδρόμησηPosted on 02/01/2015 | Άλλη μια επιτυχία της «Τέλειας Διατροφής»Posted on 27/11/2014 | Φόρτιση με ΥδατάνθρακεςPosted on 27/11/2014 | Carbohydrate LoadingPosted on 17/10/2014 | Διατροφικές Συμβουλές Για Ηλικία 7-12 ΕτώνPosted on 01/10/2014 | Πρωτεϊνική ΠρόσληψηPosted on 18/09/2014 | Φθινόπωρο: Η πιο καλή εποχή ν' αρχίσεις διατροφή!Posted on 19/08/2014 | π. Ανδρέας Κονάνος, σύμβουλος διατροφήςPosted on 28/07/2014 | Καλοκαίρι δροσερό, με διακριτική δίαιτα!...Posted on 02/07/2014 | Τρως όποτε να ‘ναι!Posted on 14/06/2014 | Η εξέλιξη της γυμναστικής ανά τους αιώνεςPosted on 09/06/2014 | O δε καρπός του Πνεύματος εστίν…εγκράτεια!Posted on 28/05/2014 | Πρόσληψη υγρώνPosted on 23/05/2014 | Γυμναστική και πνεύμαPosted on 14/05/2014 | Διατροφή και εσωτερική ζωήPosted on 07/05/2014 | Πότε τρως;
Press Esc to close